.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف بزرگترین باند مواد مخدر در گلستان

فرمانده نيروي انتظامي استان گلستان از كشف باند بزرگ مواد مخدر ترياك و هروئين در اين استان خبر داد.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، حميد عطايي افزود: در همين راستا، روز پنجشنبه گذشته (24 دي ماه) ماموران با مظنون شدن به يك دستگاه تريلي موفق به كشف مواد مخدر از نوع ترياك و هروئين شدند.

وي تصريح كرد: از اين باند حمل مواد مخدر 157 كيلو و 300 گرم ترياك و 91 كيلو و 100 گرم هروئين كشف شد كه اين مقدار كشف هروئين موفقيت خوبي براي نيروي انتظامي در راستاي طرح مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده نيروي انتظامي استان گلستان گفت: در راستاي تشكيل ستاد مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقيان مواد مخدر، در يك ماه گذشته نيروهاي اين ستاد موفق به كشف بيش از 248 كيلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
عطايي افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر ستاد فرماندهي استان در راستاي كسب اطلاعات واصله مبني بر حمل 248 كيلو و 300 گرم انواع مواد مخدر از يك ماه پيش كار اطلاعاتي خود را آغاز كردند.

وي اظهار داشت: در اين راستا دو دستگاه خودرو سواري (استيشن موسو و مزدا) به همراه تريلي حامل ترياك نيز توقيف شد و هشت نفر از عوامل اصلي اين باند تاكنون شناسايي و دستگير شده‌اند و هشت دستگاه گوشي موبايل نيز از اين افراد به دست آمد.
عطايي گفت: در 9 ماهه نخست امسال دو تن و 260 كيلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و قاچاقيان مواد مخدر كشف و ضبط شده كه نسبت به سال گذشته در خصوص كشفيات 35 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامي گلستان يادآور شد: همچنين در طي 25 روز گذشته (از ابتداي دي ماه سال جاري تا روز گذشته) مقدار 550 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شد كه در مجموع ميزان مواد كشف شده از ابتداي سال جاري تا روز گذشته دو تن و 810 كيلوگرم بوده است.
وي در خصوص شناسايي باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 100 باند شناسايي، دستگير و منهدم شده‌اند كه نسبت به سال گذشته در اين زمينه 12 درصد رشد داشته‌ايم.

فرمانده نيروي انتظامي استان گلستان ماموريت پليس در اين راستا را شناسايي عوامل و ريشه‌يابي باندهاي بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر عنوان كرد و افزود: در اين راستا از مردم استان مي‌خواهيم تا با ماموران نيروي انتظامي و پليس مبارزه با مواد مخدر همكاري خوبي داشته باشند تا پليس بتواند به خوبي و با جديت با اين افراد برخورد كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.